Wity title..

Goh, inspiratieloos. Ik zal ook wel op school zitten, denk ik.

HALLO, geachte bloglezers, ofzo. Ik wil jullie allen ten eerste een uitermate fijn 2009 wensen, moge je geluk in je leven vinden. Ofzo..

Wat een jaar hè? 2009. Het is best een eng jaar. Het is het negende jaar van 2000 en.. Wacht eens.. =O 9+2=11.. 9/11.. NINE ELEVEN!! AAAAAAAAAAH ZE KOMEN TERUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG!!!

Ach, gezellig. Ben benieuwd waar ze nu gaan exploderen. Ze zijn al begonnen trouwens. Gaza/Israël, ftl… Voor wat uitleg vanaf de Israëlische kant ga je naar Baruch’s blog. Die heeft er een blogje over geschreven, waarom Israël niet slecht is.
Ga maar lezen. Toe maar. =)
MAAR DAN HOEF JE VERDOMME NIET TERUG TE KOMEN T_T
Nee grapje. Mijn grappen in 2009 zijn enorm slecht, merk ik al.

Goed.. 2009 is een spannend jaar. 20 januari gaat de eerste zwarte president in het witte huis (contrast ftw), … Euhm.. Ja.. Wat gebeurt er nog meer dit jaar?
Ik gebruik veel te veel slechte leestekens, merk ik. Te veel punten, te veel hoofdletters. Ik lijk wel fucking 12 ofzo.
Hoewel ik op m’n twaalfde ook al zo typte zoals ik nu doe.

Anyway. 2009. Waar hopen we op. OEH OEH OEH!! Zo’n gast in Life & Cooking heeft dingen voorspelt over 2009. Even denken..

– Een aanslag op Geert Wilders
– Een aanslag op Peter R. de Vries
– En terecht, aldus Steven, waar ik het mee eens ben
– Het gaat heel slecht met de economie, maar dat kan elke malloot voorspellen
– En er was nog iets, maar die weet ik niet meer.

Goed, deze blog is al weer dom genoeg.

Mvg,
Luca Prins
Jeweet
Die met die mooie.. ““Oren” 😉

4 Reacties to “Wity title..”

  1. Dag beste man,

    ik vind je blog uiterst interessant aangezien je er nu al negatief op ingaat, wat wel interessant is. Is een nieuw jaar geen beginvoor nieuwe kansen, voor nieuwe beginnen en voor een schoon geweten? Althans dat lijkt me en jij kijkt weer naar de negatieve dingen achja.

    Gegroet

  2. Dag beste beste man,

    Het is ook zeer interessant en ik wil je ook graag bedanken voor de link naar mijn blog. Het is wel creepy 9/11, daarom denk ik ook dat Obama wordt vermoord. Al hoop ik dat zeker niet omdat ik niet wil dat hij vermoord wordt en zijn dingen wil zien waar worden wat hij van plan is.

    Groeten,

    De heer Vladimir Kusjnitsch

  3. ga je ons geen gelukkig nieuwjaar wensen ofzo?

  4. Bedankt voor de tips op mijn blog over mijn engelse spelling, zoals er al instond weet ik dat ik fouten maak, dus eigenlijk was het een constatering die nergens voor nodig was, maar toch bedankt

    Buddahforrichard

Plaats een reactie